Moja przesyłka nie została odebrana
Jeśli kurier Pocztex nie odebrał przesyłki w wyznaczonych godzinach to fakt ten należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie pod numer 796584789 lub poprzez wiadomość e-mail na skrzynkę wysylaj@ptakikurierem.pl podając powód interwencji, numer listu przewozowego oraz wybrane przy zamówieniu przesyłki godziny odbioru paczki. Wówczas wysłane zostanie przez nas do przewoźnika przypomnienie o konieczności jak najszybszego odbioru przesyłki od nadawcy.
Prosimy pamiętać o możliwości wystąpienia tzw. zdarzeń losowych, które mogą uniemożliwić odbiór przesyłki ze wskazanego w zamówieniu adresu. Do tego typu zdarzeń należą m.in. awaria samochodu czy też nieobecność kuriera w pracy. Na szczęście takie trudności zdarzają się niezwykle rzadko, jednak często nadawca nie zostaje o nich poinformowany telefonicznie przez placówkę Poczty, która odpowiada za wysłanie kuriera w celu odbioru przesyłki od nadawcy. Jedynym skutecznym rozwiązaniem w tego typu przypadkach jest osobiste dostarczenie przesyłki do głównego Urzędu Pocztowego w danej okolicy do godz. 15. Jeśli jednak nadawca nie ma takiej możliwości to konieczne jest wówczas przełożenie odbioru paczki na następny dzień. Aby tego dokonać należy uzupełnić formularz zamówienia kuriera na stronie Pocztex lub wysłać stosowną informację na adres e-mail wysylaj@ptakikurierem.pl podając powód interwencji, numer listu przewozowego oraz proponowane godziny odbioru paczki.
Innym powodem nieobecności kuriera może być wpisanie przy składaniu zamówienia w formularzu na stronie PTAKI KURIEREM błędnego kodu pocztowego nadawcy.
Zachęcamy także do składania zamówień w serwisie kurierskim PTAKI KURIEREM najwcześniej dzień przed odbiorem przesyłki po godz. 12. Dzięki temu uzyskać można większą pewność, że kurier pojawi się po paczkę we wskazanym w zamówieniu dniu.